... eikä saattunut juuri ollenkaan. Eikä kuitittanutkaan. Sanoi että mulla on niska ihan jumissa. Täytyy hankkia nyt sellanen niskatyyny junamatkoja varten ja sitten se sanoi että ehkä kannattaisi nukkua vaan yhdellä tyynyllä. Kai sitä voi yrittää. Ja sitten pitäisi vielä kuulemma venytellä niskaa joka päivä ja muutenkin venytellä, esimerkiksi salin ja juoksun jälkeen. Musta venyttely on paljon pahempaa kun itse rääkki. Mutta kai se helpottaa kunhan sitä vaan jaksaa tehdä. Ja sitten kannattaa pitää selkä lämpimässä paljon, eli junassa olisi tärkeetä pitää vaikka huivia alaselän ympärillä.

To do list:

  1. Nukkumaan aikaisemmin
  2. Venyttely illalla
  3. Rasvaa illalla kasvot
  4. Laita vaatteet illalla kaappiin (ei lattialle tai sohvalle V:ssa)
  5. Petaa sänky aamulla

Voi kyllä olla että en noudata noita juttuja kovin pitkään. Saas nähdä taas. En niitä Bruxellesissäkään noudattanut vaikka kuinka olisi pitänyt. :) Olen laiska ja luovuttaja. Mutta jos siitä pikkuhiljaa pääsisi eroon.

Nyt tulee Disneyn High School Musical. Ihanaa kun on kannettava ja WLAN. :) Mä tykkään kovasti Disneyn elokuvista. Sitten joskus kun olen valmis opettaja niin aion kerätä noi kaikki elokuvat. Nyt mulla on vaan Ihmeperhe, Tarzan, Monsterit Oy ja joku Riemukupla. Onhan meillä kotona videolla niitä lisää, mutta haluaisin ne dvd:llä. Mutta sitten joskus...

soundtracks_-_high_school_musical_.jpg

Vielä olisi kaksi koulutehtävää tekemättä. Sitten vois loppuillan kattoo Gilmore Girlsejä. Eilen katoin ekan levyn 1 seasonista. Niissä on aivan mahtavia letkautuksia. Välillä naureskelen itsekseni, ääneen. Junassa on välillä vähän noloa kun kaikki tuijottaa. Olen silloin siis nauranut yksikseni ääneen. Niin sattui ainakin kun katsoin Rugrats in Paris. Toinen oli kun katsoin Onskan. Mutta silloin en nauranut vaan olin niin kauhistunut...

Mutta nyt teen ne loppuun, ehkä... Eli en, vaan katson tätä elokuvaa kunnes mr Golf tulee :).