Olin E:n kanssa taas kaupungilla, tällä kertaa Suomalaisen kirja alessa. 5 kirjaa tarttui mukaan.

Juoksijan opas, 5€, Liekehtivä Lehmä (drinkkikirja), 5€, Reseptikirja (tyhjä), 2€, Suomen Kielioppi, 5€ ja Bortgift mot sin vilja- romaani, 7€.

Kirja alet on kivoja. Olisinpa miljonääri. Musta olisi kiva kävellä kaupoissa ja ostaa kaikki mikä tulee vastaan. No, kenestä ei olisi? :)

Tänään oli vapaapäivä, koska ihanat opettajamme siirteli niitä tunteja. Mut ei se oikeestaan haitannu. Uni ei taas oikeen tullu yöllä, ja heräsin puoli 10. Oikeestaan puoli 9, mut siirsin herätystä tunnilla eteenpäin. Sitte kattelin telkkaria ja kudoin mun apupupua. Meillä on käsitöissä sellanen projekti missä tehdään apupupuja. Ne lähetetään sitte punaiselle ristille josta ne sitten menee eteenpäin. Mulla on jo etu ja takakappale valmiina. Kutominen on hauskaa. Taidan tehdä vielä toisenkin pupun.

Sitten olin tänään lenkillä. Ja satutin reiteni. Ei hyvä. Siihen tuli kramppi ja nyt se on paketissa. No siinä paketissa on sisällä mobilaattia ja sitten kelmua ja sitten side. Ja sitten olen tehnyt vähän aktiivista venytystä myös.

Mutta nyt katson Greyn Anatomiaa. Sen jälkeen voisin katsoa Gilmore Girlsejä ja yrittää mennä aikaisin nukkumaan. Eli joskus kello 1 jälkeen, sitten puolitoista tuntia kiereskelyä. Kohta on perjantai. Miksi se ei voi tulla aikaisemmin? Kaksi yötä vielä...