Kohta sitä olisi tiedossa, siis sitä lomaa, mutta mitä sitten tekisi? :) No ei hätää, kyllä mulla tekemistä riittää. Mietin äsken että milloin mulla oikeesti viimeski on ollut vapaata, ja se taisi olla Espanjassa maaliskuussa. Kun kouu loppui (oli vielä kesken) olin viikonloput töissä. Nytkin kesällä on ollut max. 3 päivää vapaata ja niistä osassa on kuitenkin ollut opetuksia. Opetukset on ihan kivoja, mutta välillä ei enää jaksais kun on jo istunut toimistossa 10h.

Nyt olisi edessä 5 päivän vapaa. Tai huomenna on vielä töitä, mutta sitten on vapaata. Pe ja la menen J:n mukaan varmaan Vanajanlinnaan. Tai täytyy nyt katsoa. Kyllä mä varmaan meen.

Mitäs tässä nyt sitten on ehtinyt tapahtua? No ollaan J:n kanssa muutettu yhteen. :) Joo, olen avoliitossa. Kylläpäs kuullostaa pahalta. Töitä olen tehnyt ihan sikana (toimistossa ja opetuksia). J on harkkakierroksella ja mulla on just nyt vähän tylsää. Mutta aika ihanaa on vaan ollakin.

Töissä oli aika hiljaista tänään: Satoihan koko päivän. - Joo otetaan pois. Sitä sai hokea tänään puhelimeen enemmän kun laki sallii :). Ja sitten junnut ovat pärjänneet hyvin kisoissa niin tein niistäkin jutun lehteen. Täytyy kyllä vielä vähän muokkaa sitä ennenkun lähetän sen.

Tässä on kuva meidän Espanjan lomalta maaliskuussa. Se on Torrox Costan majakka siinä J:n kämpän lähellä. Pääsispä joskus kesällä käymään Espanjassa. Mä en oo koskaan käyny missään lämpimässä kesällä (Belgiaa ei lasketa koska siellä mä asuin). Mutta ehkä sitten joskus...729061.jpg

Kohta alkaa CSI New York. Tulipas tylsää tekstiä, mutta olipahan jotakin kuitenkin. Voisin laitella jotain kuvia jossakin vaiheessa tänne meidän kämpästä.